Sanguinetti
Valentina, a Chilean journalist who has been investigating human rights cases from the dictatorship, finds her father, Mario, in Mexico City after many years without seeing him. Valentina discovers a connection between her past, her father and Mexico. This encounter will unleash terrible consequences for both of them.