Sarkaru Vaari Paata
Sarkaru Vaari Paata is a story about Mahi (Mahesh Babu), who believes that financial discipline is a must have quality in everyone. What happens when he encounters Rajendranath who doesn`t respect money. Kalavathi (Keerthy Suresh) is the love interest of Mahi in this action drama.