Sashi
A singer in a local band has issues with anger management and alcohol. A tragedy that occurred tipped him over the edge and turned him into an alcoholic. He then starts stalking a girl, Sasi whose mental health was impacted due to a similar tragedy that occurred in her life. Will two of them help each other get over their past or will the union trigger the trauma that is buried within them?