Satan's Little Helper
Halloween will never be the same. Upon meeting a strange masked man, nine-year-old Douglas Whooly lives out the fantasy of his favorite video game “Satan’s Little Helper.” The two embark on a hellish rampage through the small suburban community, but when the masked killer targets Dougie's family, it may be too late to stop him. With the perfect combination of blood, guts and ingenious humor, Satan’s Little Helper tells a gruesome tale that will keep you in stitches until the chilling end.