Saz: The Key of Trust
Brilliant musician Petra Nachtmanova will travel for weeks on the roads from Berlin, through Anatolia, to Iran. Always asking one question: Can you teach me a song that I can bring back home? On her back, the powerful legendary instrument: The Saz.