Scarpedicemente
In the sun-scorched expanse of a desert Vegas motel, delusional gangster, Luigi Scarpedicemente, and his wife, Holly, embark on a clandestine adventure. Their mission? To evade relentless bodyguards Ricco and Rocco and celebrate their one year wedding anniversary. But as the sands shift and secrets unravel, the line between comedy and chaos blurs.