Scooby-Doo and the Cyber Chase Scooby-Doo and the Cyber Chase
Scooby-Doo and the gang face their most electrifying adventure ever when they are zapped into a high-tech computer game in this all-new movie! When Scooby-Doo and the gang try to capture the Phantom Virus, they are accidentally transported into a video game based on their own Mystery, Inc. adventures. While pursuing the Phantom Virus through the game's ten outrageous levels, the gang travels from the prehistoric past to the space-age future and even tangles with a hair-raising horde of virtual villains from their most famous capers! Log on today!