Scream: The True Story
Steve Shippy and Cindy Kaza investigate the demonic forces that allegedly drove Danny Rolling, aka The Gainesville Ripper, to murder. They attempt to contact his spirit to uncover the truth behind the gruesome crime spree that inspired a blockbuster film.