Sea Level
Pup, a bamboo shark, discovers egg sacs while playing around the ocean with his friends. When he sees human poachers stealing the eggs from his reef, Pup makes it his mission to save his family. As he leaves the sea and enters the beautiful, yet dangerous, world of humans he’ll prove he isn’t too small to save his family.