Sea of Shadows
In Mexico’s Sea of Cortez, a group of dedicated scientists, high-tech activists, investigative journalists and courageous undercover agents attempt to rescue the most endangered and elusive whale on Earth while battling the vicious Mexican drug cartels and Chinese traffickers whose destructive poaching methods are threatening the region’s marine life.