Seal - Live from Paris
The first-ever live concert album from multiplatinum-selling, Grammy-winning, critically acclaimed Seal, 'Live in Paris' features his spectacular performance at the Olympia Bruno Coquatrix on July 6, 2004. 'Live in Paris' is the ultimate in-concert experience of the pop, dance, urban, and adult contemporary superstar featuring classics "Kiss From A Rose," "Crazy" and "Love's Divine."