Seasons
Jacques Perrin and Jacques Cluzaud (Winged Migration) explore life in the lush forests that emerged across Europe following the last Ice Age. Using awe-inspiring footage of animals in the wild, Seasons is the thought-provoking tale of the long, tumultuous shared history that inextricably binds humankind with the natural world. Includes English subtitles-user may need to turn subtitles on.