Secret Garden
Jin Zhu Yuan (Wallace Chung), an arrogant CEO of ROC Holdings, constantly clashes with his cousin Oska (Kang Ta). When Oska gifts him an oil painting, a magical body swap occurs between Jin and stuntwoman Luo Lin (Tan Wei Wei) during a movie set encounter. Suddenly, Jin must navigate life as a stuntwoman, while Luo Lin struggles to impersonate a powerful businessman at ROC. As they adapt to their new identities, unexpected feelings begin to develop between them. This comedic twist forces both characters to understand each other's lives and challenges, leading to personal growth and an unlikely romance. Based on the 2010 South Korean drama series of the same name, "Secret Garden" is a 2012 Chinese movie directed by Dan Tang.