Secret Zoo
Dissatisfied with his temp position at a well-known law firm, attorney Tae-su takes an unexpected assignment to help revitalize a failing zoo. Seeing this as a chance to prove himself and move up in the firm, Tae-su discovers instead that the zoo in fact has no real animals. What’s worse, he only has 3 months to turn around a seemingly lost cause into a golden opportunity. Enlisting the help of the zoo’s bewildered staff, he comes up with an unorthodox solution: have the humans dress up as animals and put on a show for guests. And when a video of Tae-su in full polar bear outfit goes unexpectedly viral, the zoo suddenly finds itself the center of attraction for thousands of visitors. But Tae-su’s achievements may be undercut by the very firm he thought he was helping, and he’ll have to make a decision between loyalty to the corporate success he so long dreamed for and his newfound sense of fulfillment at this most unusual of zoos.