Seek
Evan is a hot young, gay newspaper writer - and he’s just had his heart broken. Attempting to shake off his melancholy, he takes on an assignment profiling Hunter, an alluring gay club promoter, who introduces Evan to his glamorous nightlife world. Around the guys are a host of other twenty-something urbanites, all longing for the same thing - approval.