Separate Lies
Secrets and lies spiral out of control in this heart-pounding suspense thriller. Tom Wilkinson and Emily Watson star as James and Anna, a seemingly happy couple whose marriage begins to unravel when he learns she’s been having an affair with their seductive neighbor Bill (Rupert Everett). When a man turns up dead, James faces another shocking revelation about his wife and her lover, forcing all three into a cover-up that may cost them everything.