Sev Arkadas
Mavi, a chef, lives with her divorced parents. Unemployed, she applies to Asım Azizoğlu's restaurant. Her hiring comes with a condition: she must befriend Pelin, the spoiled, troubled granddaughter. Despite being fired from a previous job because of Pelin, Mavi accepts, embarking on a challenging journey to build this unlikely friendship.