Seven Days Away
It takes only a moment for our world to be turned upside down. Clayton's commitment to a life of serving others is tested when a weekend in Mexico with friends turns into a nightmare. Kidnapped and held hostage for ransom, he endures suffering and abuse. Can his strong faith lead him to freedom and hope where none has been known before?