Sewu Dino
In order to finance her father's treatment, Sri works as a maid for the Atmodjo Family. However, she uncovers a dark secret and is compelled to perform a horrifying ritual on Della Atmodjo, a victim of black magic. Sri cannot escape as her life is at stake.