Sex, Lies & Obsession
Prostitutes. Pornography. One night stands. Meaningless flings in far away cities. Late night cruises in bad neighborhoods. Anyone passing Dr. Cameron Thomas in the street would never guess these things might be part of his life. After all, he's got everything a man could want: a great wife, a successful, respected practice, two wonderful sons. Anyone who knew him would never think he had problems. In fact, Cameron himself would deny he had problems. In his mind, the women, the affairs, they were just symptoms of a strong sex drive, an overactive libido. They weren't problems, unless-his wife found out.