Shame
Brandon (Michael Fassbender) is a 30-something man living comfortably in New York balancing a busy job and active social life. When the wayward Sissy (Carey Mulligan), turns up at his apartment unannounced, Brandon’s carefully managed lifestyle spirals out of control. From award winning director Steve McQueen (Hunger), Shame is a compelling and timely examination of the nature of need, how we live our lives and the experiences that shape us.