Shango
(1970) Anthony Steffen, Edjuardo Fajardo, Maurice Poli, Barbara Nelli, Andrea Scotti. Shango is a Texas Ranger who finds himself up against a former Confederate officer and his gang of thugs who have been terrorizing a local border town in search of gold.