Sharing the Sky
Multi-discipline aerobatic pilot and Red Bull Aerobatic Team member Andy Hediger was born to fly. But a near-fatal crash means that even walking again may be a miracle. Now Andy must fight his way back to health if he hopes to return to the sky.