Shayda
From Executive Producer Cate Blanchett. Shayda, a brave Iranian mother, finds refuge in an Australian women's shelter with her six-year-old daughter, where they take solace in new beginnings. When the estranged husband and father re-enters their lives, Shayda's path to freedom is jeopardized.