Shelley
An unholy force takes root in an expectant mother's womb in this eerie, dread-inducing shocker. Privileged, nouveau-eco-hippies Louise (Ellen Dorrit Petersen) and Kasper (Peter Christoffersen) live off the grid in a remote home in the woods. Unable to conceive, the couple arranges for their immigrant maid, Elena (Cosmina Stratan), to act as a surrogate mother in exchange for payment. But as Elena becomes mysteriously sicker with each passing day, fears mount about what may be growing inside her. The debut feature from director Ali Abbasi is a stylish, atmospheric plunge into primal terror.