Shelter in Place
When a global pandemic limits the possibility of travel, a honeymooning couple gets stranded at the Hollywood Roosevelt Hotel where a skeleton staff of two employees tend to them. When tensions escalate amidst a forced lockdown, it becomes apparent there is more to fear at the storied hotel than just cabin fever.