Sherlock: Case of Evil
The sexy, clever young Sherlock Holmes is in pursuit of England's most notorious serial killer. Things are never as they seem in this well-plotted dark urban tale of drugs, sex and murder. The diabolical Professor Moriarty has met his match with London's newest dynamic duo, Watson and Sherlock Holmes. This is where the legend begins.