Shershaah
The film Shershaah is the story of PVC awardee brave Indian soldier Capt. Vikram Batra, whose indomitable spirit and unflinching courage in chasing the Pakistani soldiers out of Indian territory contributed immensely in India finally winning the Kargil War in 1999.