SHIN GODZILLA:ORTHOchromatic
Something has surfaced in Tokyo Bay. A horrific creature of tremendous size lands in the city, leaving death and destruction in its wake. As the government assembles a motley task force, an American envoy delivers a top-secret folder bearing the name: “Godzilla.” From Hideaki Anno and Shinji Higuchi, Shin Godzilla offers a thrilling origin story to one of cinema’s greatest creations.