Shiner
Matt sets out to live his dreams of becoming a world champion fighter. He meets Happy McBride, a washed up has-been, who takes him under his wing and introduces him to the underground world of MMA fighting. Matt fights his way to the top but then finds that love throws a stronger punch when he falls for Happy's daughter Nikki.