Shooting My Life's Script
Fani is a studious teenager who adores her friends and is hopelessly in love with cinema. During the school year, her mother insists she participate in a selection for an exchange program. She gets first place in the test and is soon forced to face her feelings and internal conflicts after she realizes she has fallen in love with someone unexpected. Based on the bestseller by Paula Pimenta.