Siberia
Keanu Reeves delivers the action in this thriller packed with pulse-pounding suspense. In Russia to sell rare jewels to a businessman with underworld connections, U.S. diamond merchant Lucas Hill (Reeves) falls into a torrid affair with Katya (Ana Ularu), a local café owner. When the deal suddenly goes south, Lucas and Katya are caught in a deadly crossfire between the buyer and Russian agents, as Lucas takes up arms in a furious fight to save Katya and himself.