Siddhartha
Surya (Sagar) belongs to a family who has problems with yet another factionist family. In order to end the deadly feud between the two families, Surya's mom (Sana) sends him to Bangkok to lead a new life. There, Surya changes his name as Siddhartha and falls in love with Sahasra (Ragini). When things seem to be going absolutely fine, his mother suddenly asks him to come back...