Side Effects May Vary
With the world gripped by a deadly pandemic, science denier Glenn Rollins turns to an experimental vaccine as treatment for a lingering sickness. Much to the surprise of his doctor, wife, and friends, the remedy immediately fixes what ails him. But Glenn will soon discover the only thing more fatal than the virus... is the cure.