Signed, Sealed, Delivered: The Vows We Have Made
A Hallmark Movies & Mysteries original movie. As Shane and Oliver prepare to wed, they must help a boy with leukemia reunite with his long-lost friend. Meanwhile, Rita and Norman are trying to start a family and a new employee in the Dead Letter Office may deliver the answer.