Silence
A murder-mystery thriller. A world-famous cello player is murdered and crucified in a Seattle Villa that has a reputation for being haunted. His friends and family try to figure out if he was really killed by a supernatural being or if he was assassinated by someone he knows. His dumb and deaf wife and a police detective are pinned against each other as they discover the victim's dark past.