Simple Minds - Rock Legends
Simple Minds- are a Scottish rock band. They formed in Glasgow in 1977 and became the most commercially successful Scottish band of the 1980s. They achieved five UK Albums chart number one albums during their career and have sold an estimated 70 million albums. Despite various personnel changes, they continue to record and tour.