#Single
Vijay enjoys his single life until he falls for Poorva, who doesn’t feel the same—while Harini secretly loves him. As he chases Poorva, he discovers Harini’s feelings. Just when he’s torn, Poorva starts falling for him too. Caught between past love and newfound truth, will Vijay choose one… or choose himself?