Sisterhood
Despite their different social backgrounds, Amina, Djeneba, and Zineb have been friends for as long as they can remember. When Zineb experiences harassment from her brother’s best friend, Amina decides to post a compromising video of him on social media, hoping he will stop. Little does she know that the video will not only jeopardize her safety, but also strain their friendship.