Sitting In Bars With Cake
Inspired by true events, Sitting in Bars with Cake follows two best friends in their 20s navigating life in L.A. Extrovert Corinne convinces Jane, a shy, talented baker, to commit to a year of bringing cakes to bars, to help her meet people and build confidence. But when Corinne receives a life-altering diagnosis, the pair faces a challenge unlike anything they’ve experienced before.