Sky Fighters
The Farnborough Air Show in England. A Mirage 2000 has just vanished in the middle of a flight presentation. Captains Antoine Marchelli and Sebastian Vallois are immediately sent to patrol the area over the North Sea where the fighter disappeared from the radar screens. They soon spot the Mirage: it is flying, hidden beneath an Air France 747. The Mirage pilot spots them and adopts a combat position.Navarre and Vallois receive the order to abandon the pursuit without any further delay. Too late! The Mirage 2000 is about to open fire on Vallois. Navarre has to shoot it down to protect his colleague.