Sleep Eaters
Rachel Stephens tries to uncover the truth behind the unspeakable "Cannibal" Kelly Anderson murders that happened in her town. Meanwhile, Kelly Anderson is now on the run from the law. When their blood-soaked paths cross, we uncover a world filled with more terror, more gore, and a diabolical doctor who has a "cure" and plenty of patients to experiment on.