Slices of Vi
Victor, an aimless womanizer, is seen as a burden by most of his friends and family. To make matters worse, he begins experiencing disturbing hallucinations after starting up a new romantic relationship with Lionel, the first man he's dated. His visions become even more visceral as the two men become more attached to one another.