Sniper: The Last Stand
To stop an arms dealer (Arnold Vosloo) from unleashing a deadly super weapon, Ace sniper Brandon Beckett (Chad Michael Collins) and Agent Zero (Ryan Robbins) are deployed to Costa Verde to lead a group of elite soldiers against an unrelenting militia. Taking an untested sniper under his wing, Beckett faces his newest challenge: giving orders instead of receiving them. With both time and ammo running low in a race to save humanity, the team must overcome all odds just to survive.