Snowboarders
Thomas and Walter are two accomplished snowboarders with a shared passion for the sport and a past dedicated to competition. However, as they reach a certain point in their lives, they begin to realize that competing is no longer their ultimate ambition. Instead, they want to achieve something that will remain forever, something that will make their performances immortal and unforgettable.