Snowsurf
Join award winning Australian photographer Shane Peel as he journeys to the mountains, beaches and silver birch forests of Japan's northern most island, Hokkaido to follow a unique pod of breakaway snowboarders and surfers who are forging a whole new genre of snowboarding in one of the worlds last great remaining powder snow zones.