Solo
Handsome middle class Manuel, hurt by his previous relationship and bored of being alone, meets Julio, a rugged, lonely, unemployed young man in a chat room. The two eventually meet in person and the sexual attraction is immediate. While the sex is satisfying and frequent, their collective problems with intimacy, trust and a fear of being hurt makes them each hesitant to commit.