Somehow
Embarking on an evocative journey of self-discovery, a young man is haunted by the shadows of a childhood trauma he's strived to bury. This pursuit propels him far beyond the familiarity of home, directed by the visionary Aki T. Weisshaus, whose narrative genius captures a soul's desperate flight from becoming the mirror image of a father he scarcely remembers.