Something New
Best friends Lucia and Maria, have completely opposite personalities. Lucia is rational and pragmatic and has given up on men following her divorce. Maria is spontaneous, naïve and still quite addicted to men. One night, a seemingly perfect man falls into Maria’s bed. He’s charming, sensitive, passionate… the catch, he’s in love with Lucia!