Son of Monarchs
After his grandmother’s death, a Mexican biologist living in New York returns to his hometown, nestled in the majestic monarch butterfly forests of Michoacán. The journey forces him to confront past traumas and reflect on his hybrid identity, sparking a personal and spiritual metamorphosis.